Search hideInRespons
رونمایی از اپلیکیشن سه بعدی فرش



شرکت فرش مدرن با همکاری شرکت نوآوران آرمیس اقدام به راه اندازی اپلیکیشن مشاهده فرش در فضای سه بعدی نموده است. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.luxurydigitalcatalog.application

با افتخار به اطلاع می رساند شرکت فرش مدرن در راستای حمایت از مشتریان و افزایش سطح ارتباط به صورت مستقیم و کمک به همکاران در جهت معرفی بهتر محصولات این شرکت اقدام به راه اندازی اپلیکیشن معرفی محصولات خود نموده است.

این اپلیکیشن با عنوان لوکسوری دیجیتال قابلیت های بسیار جالبی دارد؛ علاوه بر اینکه شما می توانید محصولات منتخب را در فضای سه بعدی مشاهده نمایید، در قسمت گالری می توانید تصاویر محصولات را به روز مشاهده نمایید و در صورت رونمایی از محصول جدید در هر بار باز کردن نرم افزار توسط گوشی تلفن همراه خود، به شما پیغام بارگذاری محصولات جدید داده خواهد شد.

با نصب این اپلیکیشن و وارد کردن کد شرکت فرش مدرن (101070) در لحظه ورود به نرم افزار علاوه بر لذت مشاهده محصولات در فضایی بسیار زیبا و سه بعدی می توانید یک پل ارتباطی مستقیم با شرکت ایجاد نمایید.
لازم به ذکر است این نرم افزار در فضای گوگل پلی و IOS (برای گوشی های اپل) موجود است و به راحتی قابل نصب و استفاده می باشد.

لینک نصب نرم افزار به شرح زیر می باشد.

در برنامه گوگل پلی برای گوشی های اندروید :
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.luxurydigitalcatalog.application
برای گوشی های اپل :
https://apps.apple.com/app/luxury-digital-catalog/id1478096385
وبسایت بدون لاگین :
https://www.luxurydigitalcatalog.com/c/101070

ثبت دیدگاه شما راجع به این مطلب

 


با ما همراه باشید : Follow

ارتباط باما
آدرس : استان اصفهان، شهرستان آران و بیدگل، شهرک صنعتی سلیمان صباحی، بلوار هیئت امنا، پلاک 427
تلفن : 03154759082
© 2019. All Rights Reserved. Design and Developed by ariaads.ir